Selasa, 1 April 2014

Promosi OsteMatrix Bulan Ini

Boleh grab mana2 yang berminat untuk dapatkan OsteMatrix ini...
Dapatkan 6 botol then dapat free 1 botol lagi..Apa lagi share la ngan rakan2 yang berminat boleh kongsi ramai2..Jangan malu jangan segan untuk hubungi saya/what apps...012-9522725-Adiimah..

Untuk Apa ni...

Tujuan utama adalah bekalkan kalsium untuk kita semua dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Nampak macam biasa kan, tapi kita xtau effect jangka masa panjang apa dia.Tulang nampak kuat di luar hakikat di dalamnya kosong..
Berjaga2 di masa usia muda apa salahnya untuk bekalan di usia emas..

OsteMatrix ini juga membantu pengecutan otot dan saraf. Sampingan yang ada dalam kandungan pil ini juga adalah magnesium, Vitamin D dan mineral Zink.. Saya sebagai ibu yang tgah pregnant ni pun memang amalkan sekarang.Sebabnya.... saya kadang2 rase malas a.k.a renyah nk bancuh susu then sekarang kalau ter'miss' amik pil kalsium ni dah start rasa cramp..So saya xnak amik risiko untuk survive a few month lagi ni, memang saya cube disiplinkn diri amalakan pengambilan supplemen ni..Ingat as a mother we are responsible to take care of our baby..

Adik saya merangkap doctor free saya sendiri sangat menitik beratkan masalah kalsium untuk tubuh badan kita..Jadi, tepuk dada, tnyela selera masing..
Selamat mencuba

Tiada ulasan:

Catat Ulasan