Khamis, 24 April 2014

Istimewa SET SLIMMING SHAKLEE

Set Slimmng Shaklee didatangkan dengan pelbagai pilihan..Antara yang agak femes adalah Lecithin, Herblax dan Alfalfa..Kenapa saya mengutarakan keistimewaan supplement ni...Secara asasnya mereka bertindak untuk membakar, membuang dan detok lemak secara semulajadi..Tetapi proses itu hanya terjadi sekiranya pengambilan vitamin dilakukan.

Macam mana produk slimming ini dapat membantu menurunkan berat badan..


Lecithin - Sacara asasnya dirumus untuk membakar semua lemak2 yang tersorok dalam badan kita ni..Apabila lemak2 mula terbakar, InsyaAllah dengan IzinNya secara tidak langsung akan mengurangkan kolestrol dalam badan. Kadar pembakaran lemak ni pulak bergantung kepada kuantiti yang kita ambik la.Lagi banyak ambaik lagi cepat la lemak akan husshhh..Tetapi dinasihati untuk permulaan pengambilan jangan la terus ambik dengan kadar kuantiti yang banyak yee.. Selain tu, ape lagi lecithin ni boleh membantu kita. Mestilah mencantikkan kulit dan melembapkan kulit serta melembutkan kulit.Mungkin ramai yang x alert mengenai kadar metabolism seseorang dalam badan.Macamana dari metabolism mampu menghasilkan bentuk badan yang cantik. Lecithin juga boleh membantu aktikan kadar metabolism sel badan seseorang.Apabila metabilsm kita aktif, secara automatik dia sentiasa bekerja untuk membakar semua lemak2 degil tu.

Herb-Lax, Alfalfa - Ia berfungsi sebagai detox lemak @ membuang lemak.Jika Lecithin untuk membakar lemak, then kenalah diikuti plak ngan pembuangan kan.Kalu xbuang secara betul, maka x complete la 1 kitaran proces pembuang dengan sempurna. Toksik akan dibuang melalui beberapa cara sama ada through urin, najis ataupun mengeluaran peluh..Jangan bimbang sekiranya 1st time amalkan vitamin ni rase berpeluh lebih dari biasa ke, terlebih ke tandas ke.Itu menunjukkan dia mula bertindakbalas dengan tubuh badan. Apabila pembuangan lemak telah berjaya dengan "success"nya, tubuh kita akan mulai ringan, rasa cergas dan sihat selain membantu mengurangkan masalah keletihan. Tapi kena make sure kita ni minum air pada kadar yang banyak ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan