Jumaat, 4 April 2014

Cara Pengambilan Vitamin

Dulu masa saya mula2 jatuh cinta ngn produk SHAKLEE tertnya2 jugak cara makan dia..Sebab kalau refer kat botol xdok mana inform pengambilan b4 breakkfast ke, after lunch ke caman. Untuk memudahkan pembaca saya sertakan sekali jadual pengambilan vitamin mengikut jadual yang disarankan. Sila refer jadual berikut ye,,Jangan malu jangan segan untuk bertanya sekiranya ada kemusykilan..Saya berada di Kemaman atau lagi mudah mana2 yang familiar ngn TATIUC kat Kemaman ni saya salah seorang staff di sana. Hubungi saya 012-9522725 @ what apps pun ok..


Jangan terburu-buru.Ambil masa untuk paham secara terperinci cara pengambilan vitamin. Sesetengah vitamin kena ambik sebelum makan supaya die boleh bertindak dalam keadaan perut kosong dan sesetengah perlu selepas makan sebagai contoh untuk membuang mana2 lemak yang tidak diperlukan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan