Ahad, 27 April 2014

ESP mula Jadi Admirer Ku

Emhh..Petang2 macam ni dok rilek2 tu after lunch saya nak share la pengalaman saya sedikit sejak2 guna ESP ni..Saya baru je lagi guna ESP tapi Alhamdulillah,,perubahan slowly menampakkan hasil dan i,m so happy..hehe
Bangun pagi2 sekarang ni bancuh ESP dulu seround b4 g keje tu..Entah la tibe2 rasa diri nak minum jugak segelas b4 mask keje.ESP tu saya minum pagi je kat umah mals nk bawak bancuh g keje..ESP kosong or xtambah ape2 rase palin je laa...Saya bukan penggemar soya..1st time rase saya cabar diri sendiri bole x minum plain.Saje buat rase..Ummphh..sedap eh soya ni.pelik la nape saya buleh minum padahal saya anti sangt dengan soya dan seangkatannya...haha

Tapi xpela,,saya nk makn bancuh ngn lain la best skit..Cubaan pertama bancuh ngn milo..Sedap cume xmanis sngt..Memang rasa la milo ngn ESP tu..Abis segelas..Alhamdulilah..The next day saya nak cube ngn madu plak la.Membe ckap madu lagi best.Nekad nk try...Perghh..sangt sedap kalu nk compare ngn milo..serius..Kalau rakan2 nk cube memeng madu sangt di'rekemen'.Xrugi pn kite share pengalaman sendiri kan..Setakat hari ini memang campuran tu dulu saya buat..Opss lupe plok..sunquick pn try dah...sedap jugak rase masam2..Cume saya xsuke mane masam, maybe next time buh gula la skit biar manis..Pun sodap...Ada macm2 lagi campuran dalam kepala ni tapi nk hold dulu..Biar rase kenikmatan sendiri setiap campuran dibuat

Bila dah ade depan mata ESP ni macam2 experiment la kite buat nk bagi menarik sebab untuk kesihatan semata..Maybe certain org xperlukan suplement sebab badan die dah complete.xpela.Macam saya ni sejak mengandung ketara sebab tu saya ambik kesemptan nk try supplement yang boleh support tuk seharian keje ni..Sejak ambik ESP ni badan rasa bertenaga la nak dibandingkn b4 ni.Ringan tu kot ayat mudah faham..Then kulit kan makin cantik laa,,hahah..best plak rase part tu,,macam kusam2 tu ilang.maklumlah orng mengandung..muke pn memg xcuci bedak pn pakai bedak debu safii tu je,,Alhamdulillah ESP turut membantu memelihara kulit secara xsengaja..lalala..happy..

InsyaAllah saya cuba untuk istiqamah dengan ESP..Sb kalu b4 ni saya pn memang amalkan habbatulsauda ngan madu.tp di awal kehamilan macam alah plak ngn makanan sunnah ni...Sekarang baru ok blik..Mencuba lebih baik dari langsung xmencuba kan..Pembelian ESP ni hanya rm150 sahaja.Sekiranya kita menjadi ahli dapat la less 20-30% lagi..Saya pk mcm ni aje.kenapala bulanan asal masuk gaji je rilek je g makan kt pizza hut ke kfc ke ikan bakar ke xkisah la..cecah beratus jugak sekali makan tu..tapi ESP ni sekali beli tahan bebrapa bulan jugak..Makan sekali mkan je beratus jugak..Kite buleh spent tuk makan sekali tetapi napelah saya ni spent tuk badan pn xnak..Itu saya la..Pendapat untuk mendisiplinkan diri supaya mulai menjaga kesihatan badan untuk jangka masa panjang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan