Ahad, 20 April 2014

Apa Kata Pengguna OSTEMatriX

As salam..saya nak share jugak beberapa testimoni dari para pengguna OStematrix kita ni..X sia2 jugak la dorang amalkan oste ni as a supplement. Sebabnya oste ni banyak membantu dorang pada masa yang sama turut menyumbang ke arah kebaikan. Jangan risau, saya sendiri pun makan Oste ni,,hehe..
Last week outstation ke Penang lebih kurang 1 week. Penat tak usah cakap la. Dengan kandungan nak masuk 6 bulan ni..Banyak masa dihabiskan duduk dalam kereta mencari destinasi dan duduk di atas kerusi semasa sesi perbincangan sangat memenatkan badan..
Sampai hotel malam memang exhausted. Flat terus..Alhamdulillah Oste peneman tiap2 malam before tido. Tapi pengalaman balik dari Penang lalu ikut Tapah sangt la xleh nak lupa...Mabuk separuh jalan husband terpaksa patah blik ikut laluan biasa..Tiba ke Kemaman dalam keadaan demam bercampur badan lenguh sume dan pinggang x usah cakap la..Memang lenguh..Dalam hati mampu berdoa semoga Oste ni mampu membantu untuk survive esk sesi mendobi dan mengemas umah..Alhamdulillah bangun esok nya badan back to normal..Syukur sangt2...Tetapi jangan lupa kesihatan kita semua bergantung kepada Allah..Vit ni sekadar pembantu untuk mencegah sahaja..
A few testimoni dari pengguna buat tatapan pembaca sekalian....








Yang ni pun kita as a user perlu ambil tahu kesan dan akibatnya dengan pengambilan Oste ni secara berterusan yee

Ok, selamat berkongsi untuk sesi petang ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan