Jumaat, 23 Mei 2014

ALHAMDULILLAH KAMI DIMURAHKAN REZEKI UNTUK MENGANDUNG

as salam...jodoh dan zuriat adalah rahsia Allah s.w t..Kita xtau siapa jodoh kita macam mana kehidupan selepas berkahwin nant..Agak2 berapa orang anak kita dikurniakan ek..Mesti semuaa yang pernah bujang then melalui fasa perkahwinan kemudian dapat baby pn berfikiran mcam saya jugak di awal perkenalan kita ngan husband kita dulu kan..Tapi janji Allah itu benar selagi kite berusaha, berdoa dan bertawakal mintak la apa sahaja dari Dia, In sya Allah sekiranya ada kebaikan di sebalik apa yang telah terjadi memang itula yang terbaik untuk kita sekeluarga...
Saya sendiri pn pernah keguguran dulu, mengambil masa yang agak lama jugak untuk kembali mengandung anak 1st..Tetapi time tu saya pn x kenal lagi Produk Shaklee ni. Ketika saya mula mengintai2 produk ape yang sesuai untuk kesuburan, Allah makbulkan doa saya untuk pregnant lagi..Alhamdulillah..Masa tu memang kebesaran Allah di depan mata..Saya memang amalkan solat Hajat, Solat Dhuha, amalkan surah2 tertentu untuk murahkan rezeki dan zuriat..Alhamdulillah dimakbulkan..

Kepada pembaca2 di luar sana yang masih ternanti2 cahaya mata, jangan risau.Allah buat yang terbaik untuk hambanya..Usaha la apa sahaja selagi anda terdaya..Jangan berputus asa...Saya pernah merasai saat2 itu....Saya sendiri sekrang selalu bagi moral support kat kawan2 yang masih berusaha untuk mendapatkan zuriat..Saya dulu pun 'pjj' jarak jauh ngan husband lagi agak sukar untuk meluangkan masa bersama...Rezeki Allah untuk hambaNya tetap ada..Cuma cepat atau lambat je..Jangan berhenti berusaha kawan2...

Apa releven nya ceriata saya di atas dengan apa yang hendak saya sampaikan sebenarnya ni....Ok, ramai jugak customer kita mencube set kesuburan shaklee sebagai alternatif dorang.Tak salah nak mencuba kan..Apa kata dorang yang telah dimurahkan rezeki dengan pengambilan set ini....

 " Alhamdulillah saya dah pregnant...3 botol gla complex berjaya dihabiskan"


" Cyst saya berjaya mengecut setelah pengambilan Shaklee GLA...Doctor turut ingin tahu" 
" Pengidap PCOS jangan terus berputus asa..Anda masih boleh mencuba untuk set ini untuk melihat hasilnya..Berusaha x salah kan dari kita terus berputus asa.."




Pendapat dari salah seorang Doctor yang memang dikenali ramai...Xsalah kita mengambil 2nd opinion untuk kebaikan kita bersama

Beberapa doa saya selitkan jugak untuk amalan kita semoga dipermudahkan untuk mendapat zuriat..In Sya Allah




sebarang pertanyaan boleh hubungi saya rsnara95@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan