Isnin, 30 Jun 2014

MEAL SHAKE FOR CHILDREN'S NUTRITION

As salam...Salam Ramadhan semua..Masuk hari ke 3 dah kita menjalani ibadat puasa..Semoga kita masih diberi kesempatan untuk menjalani ibadat puasa dengan tenang dan istiqamah...

Anak kurang selera makan?? Berat anak semakin menurun?? Anak ada masalah demam dan sembelit???Jangan risau meal shake boleh membantu ibu bapa..In sya Allah...

Hari ini nak share sikit pasal supplement untuk anak la especially..Meal Shake Shaklee..Inilah bentuk tuan punya vitamin ya..Membantu para ibu bapa yang dok susah hati tengok anak kurang selera makna ke berat masih xnaik2 ke..Macam kes anak saya jugak la..hehe..

Retail price dia RM 113.75..Kalau u all join ahli dapatlah diskaun 20-30%..

1 tin canister ni tahan je dalam 2 bulan..Boleh letak dalam air apa2 aje..Sebagai penambah perisa.Sebab perasa vanila aje meal shake ni..Saya sendiri pn dan mencubanya..

Mungkin jugak ada di antara kita tertanya2 apa yang bagus sangat meal shake ni..Antara nutrien consists dalam meal shake ni...



Bukan saja2 tau saya bercerita pasal meal shake ni.Mesti ada sebab tersendiri yang kita tidak tahu kebaikan2 dia.Banyak vitamin dan mineral tersembunyi di dalam ingredient meal shake ni yang perlu kita tahu supaya kita lagi yakin sebab dan musibab kita digalakkan mengambil meal shake sebagai supplement harian kita..





Meal shake bukan fokus untuk kanak2 semata-mata ye..Dia adalah makanan tambahan untuk seisi keluarga.Cuma kalau special kes untuk anak2 yang mengalami beberapa masalah seperti di bawah lagi digalakkan untuk mengamalkan meal shake ini.



Selain itu, ibu menyusu dan hamil juga boleh jadikan meal shake sebagai makanan tambahan bagi membantu memudahkan aktiviti harian kita.Nak2 bulan Ramadhan ni yang memerlukan more energy untuk bekerja, menjadi suri rumah dan menjaga anak2 mana yang telah memiliki cahaya mata tu..

Untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaan boleh hubungi saya..Saya bersedia untuk membantu anda yang mengalami masalah..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan